Dag Twee NY

29 augustus 2022 - New York (jfk Airport), New York, Verenigde Staten

Na een goede nacht op tijd wakker om naar de race van Max te kunnen kijken , hier gewoon gratis op TV😃. Daarna met een overwinningsroes de stad in. We besluiten met de metro naar de battery om daar vervolgens de boot te pakken naar Liberty eiland. Wat een geweldig uitzicht op de sky line van Manhatten, en natuurlijk het vrijheidsbeeld. Met de boot terug naar de Battery en daar wat gedronken en gegeten bij de view.

Het begon al donker te worden en we besloten te gaan lopen naar 9/11 memorial. Een prachtige wandeling van een klein uurtje, kwamen we aan op de plek. Helaas konden we er niet dicht bij komen ze sluiten het af als het donker wordt, een beveiliger liet ons wel een filmpje zien, en de plek was indrukwekkend. Daarna doorgelopen naar Brooklyn bridge, die in de avond helemaal verlicht is. Na ruim drie uur wandelen op mijn luxe sandalen wilde mijn voetjes echt niet meer😩. Uiteindelijk de taxi naar het hotel genomen.

Het was een mooie dag!

Morgen vroeg op om door te vliegen naar San Diego!

1. Marcel:
    29 augustus 2022
    Prachtig verhaal joh, volgens mij veel te veel indrukken en belevenissen.op naar San Diego! Goede nacht en rust broeder
  2. Ermy:
    WoW 🤩 Dat wordt een fantastische reis! Ik ga jullie blog volgen😁😁
  3. Dorien:
    29 augustus 2022
    Wat een gave foto's van de brug en wolkenkrabbers! Fijne reis verder
  4. Mieke:
    Lekker je Teva's aan en Fred de la B. in je koffer laten 😉